Zmień wyzwania w szanse

Druga odsłona FUNERAL FORUM, wyjątkowego wydarzenia szkoleniowo-konferencyjnego z obszaru inspiracji, marketingu i sprzedaży, odbędzie się w dniach 25-26 maja 2018 na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich. Celem Forum jest przekazanie nowoczesnej, praktycznej wiedzy z obszaru obsługi klienta, która przełoży się na efektywne prowadzenie firmy pogrzebowej.

W czasie Funeral Forum otrzymasz solidną porcję praktycznej wiedzy okraszoną warsztatami, gotową do wdrożenia w twojej codziennej działalności. Dzięki udziałowi w szkoleniu lepiej zrozumiesz zachowanie klienta i odpowiesz na jego potrzeby. Będziesz wiedział jak komunikować się skutecznie i czerpać z tego korzyści w postaci większej sprzedaży, dowiesz się również jak zaaranżować dom pogrzebowy, tak by lepiej eksponować atuty swojej oferty.

>> Zobacz program Funeral Forum

>> Zarejestruj się

Koszt udziału w wydarzeniu jest kroplą w morzu zysków, jakie otrzymają uczestnicy Forum. Gwarancją tych profitów są starannie dobrany program i dobrani prelegenci – specjaliści, którzy znają swój temat od podszewki i z wielką swobodą oraz łatwością przekazują go dalej. Poza tym, argumentem przemawiającym na korzyć Forum, jest fakt, że spotkanie z takimi specjalistami w jednym miejscu jest dziesięciokrotnie tańsze niż indywidualne konsultacje.

>> Zobacz sylwetki prelegentów

>> Zarejestruj się

Wśród prelegentów pojawią się m.in. dr Marek Borowiński znany jako Shop Doctor, dla którego merchandising w połączeniu z neuromarketingiem nie ma tajemnic, Monika Śleziońska i Marta Cała-Sturzbecher z Agencji Marketingowej MOMA specjalisującej się w tworzeniu strategii i marketingu funeralnym oraz Rafał Błachowski specjalista od skutecznej komunikacji i negocjacji w procesie sprzedaży, psycholog dr Piotr Kiembłowski z Fundacji NAGLE SAMI oraz Piotr Kamiński specjalista w obszarze mediów elektronicznych.

>> Zobacz jak było na I Funeral Forum

>> Poznaj opinie uczestników

www.png

Termin zgłoszeń uczestnictwa w Funeral Forum upływa 18 maja

Wstecz

Chętnie odpowiemy na Twoje pytania.
Napisz do nas.
contact