Weź udział w badaniu!

Ostatnie 20 lat w Polsce to okres ogromnych przemian. Nastąpiły one przede wszystkim w świadomości Polaków: ich podejściu do własności prywatnej, w sposobie nabywania dóbr, zarabiania i wydawania pieniędzy. Dotyczy to także podejścia do uroczystości pogrzebowych.

Pokolenie, które obecnie jest główną grupą docelową działań reklamowych zakładów pogrzebowych, reprezentuje jeszcze ten model zakupowy, w którym emocje i tradycja odgrywały największą rolę. Jednak już za kilka lat do głosu dojdzie pokolenie bardzo świadome, ale też gotowe na radykalne zmiany – praktyczne i ceniące wartości religijne w dużo mniejszym stopniu.

Organizatorzy targów MEMENTO POZNAŃ oraz redakcja magazynu OMEGA Idea Book dla branży funeralnej zapraszają do udziału w badaniu pt. „Współczesne uroczystości pogrzebowe w Polsce” realizowanym przez portal MarketingFuneralny.pl

>> Weź udział w badaniu – wypełnij ankietę

Jesteśmy ciekawi, w jakim stopniu te zmiany dostrzegają przedsiębiorcy pogrzebowi i jak – w ich ocenie – zmieniły się potrzeby i oczekiwania Polaków względem uroczystości pogrzebowych. Państwa głos będzie dla nas bardzo cenny.

Ankieta będzie aktywna do 18 grudnia 2017.

Patronat medialny nad badaniem oraz raportem objął magazyn OMEGA Idea Book dla branży funeralnej

winieta_omega.jpg

Wstecz