O wydarzeniu


Jesteś liderem branży funeralnej? Chcesz nim być?

To wydarzenie jest dla Ciebie!

Wejdź do świata inspiracji, otwórz się na nowości, dowiedz się jak sprzedawać lepiej i więcej, jak budować swój wizerunek i zwiększać efektywność działań w biznesie funeralnym. Międzynarodowe Targi Poznańskie oraz Polskie Stowarzyszenie Pogrzebowe zapraszają na drugą odsłonę wyjątkowego szkolenia Funeral Forum!

Zmień wyzwania w szanse

Druga odsłona FUNERAL FORUM, wyjątkowego wydarzenia szkoleniowo-konferencyjnego z obszaru inspiracji, marketingu i sprzedaży skoncentruje się na zagadnieniach związanych z szeroko rozumianą obsługą klienta w zakładzie pogrzebowym. Będziemy mówić konkretnie i na temat. Prelegentami wydarzenia będą praktycy, wyjątkowe osobowości, które zelektryzują słuchaczy ogromem możliwości jakie czekają na odważnych przedsiębiorców pogrzebowych. Sam doświadczysz wiedzy w praktyce.

Na początek pobudzimy Twoją kreatywność podczas warsztatu uczącego twórczego podejścia do zmian. Dzięki niemu lepiej zrozumiesz klienta, niemal „wejdziesz w jego buty”. Poznając odpowiednie techniki kreatywne przekonasz się, że kreatywność to nie talent, z którym trzeba się urodzić lecz umiejętność, której można się nauczyć, i to w każdym wieku, podobnie jak jazdy samochodem czy mówienia po niemiecku. W czasie Funeral Forum otrzymasz od nas i naszych ekspertów solidną porcję praktycznej wiedzy okraszoną warsztatami, gotową do wdrożenia w twojej codziennej działalności.

Wśród prelegentów pojawią się m.in. dr Marek Borowiński znany jako Shop Doctor, dla którego merchandising w połączeniu z neuromarketingiem nie ma tajemnic, Monika Śleziońska i Marta Cała-Sturzbecher z Agencji Marketingowej MOMA specjalisującej się w tworzeniu strategii i marketingu funeralnym oraz Rafał Błachowski specjalista od skutecznej komunikacji i negocjacji w procesie sprzedaży.

Czy jesteś gotowy na intensywne dwa dni inspirującego, praktycznego szkolenia?

zglos_sie.png

O czym będziemy rozmawiać?

  • Świadomość – kim są Twoi klienci i czego potrzebują
  • Przewaga – czy na pewno zrobiłeś już wszystko by wyprzedzić konkurencję
  • Inspiracje – co możesz robić lepiej, jak się wyróżnić
  • Marketing – jak wykorzystać nowoczesne narzędzia marketingowe do promocji usług pogrzebowych
  • Sprzedaż –jak wprowadzając małe zmiany możesz lepiej prezentować się w oczach klienta a przy tym zwielokrotnić efektywność biznesową
  • Wizerunek – jak Twoja komunikacja niewerbalna przekłada się na wyniki sprzedaży

 

Co zyskujesz?

Dzięki udziałowi w szkoleniu w większym stopniu zrozumiesz zachowanie klienta i odpowiesz na jego potrzeby. Będziesz wiedział jak komunikować się skutecznie i czerpać z tego korzyści w postaci większej sprzedaży, dowiesz się jak zaaranżować dom pogrzebowy tak by lepiej eksponować atuty swojej oferty.

 

 

Opinie uczestników pierwszej edycji Funeral Forum:

„Na Funeral Forum pojawiają się ludzie szczerze zainteresowani zmianami w branży i sami gotowi do zmian”

„Skrojone na miarę! Idealnie dobrane tematy dla zakładu pogrzebowego”

„Wysoki poziom. Konkrety bez lania wody. Na pewno wykorzystam zdobytą wiedzę”

„Idealnie dobrane tematy, komfort przestrzeni i cudowna obecność organizatorów”

„Formuła, która każdemu pozwala wyciągnąć to, co najbardziej dla niego interesujące”

„Z chęcią wezmę udział w kolejnej konferencji. Zdobywa się wiedzę, kompetencje oraz nowe przyjaźnie.”

„Wspaniała organizacja – wszystko na 5 z plusem!”

„Wykładowcy w sposób ciekawy i rzetelny omawiali poszczególne tematy”

„Forumła super, małe grono, kameralnie, można było rozmawiać z ciekawymi osobami i wymienić się doświadczeniami (networking).Czyli warsztaty, prezentacje i networking.”

_Co? Gdzie? Kiedy?_

Termin: 25 -26 maja 2018

Miejsce: MTP

Dla kogo:

właściciele i kadra zarządzając a zakładów pogrzebowych i krematoriów

zarządcy cmentarzy

producenci produktów funeralnych

Cel: inspirowanie, pokazywanie możliwości rozwoju firm funeralnych i zakładów pogrzebowych

Więcej informacji oraz zgłoszenia na stronie:

www.png

Termin zgłoszeń uczestnictwa w Funeral Forum upływa
18 maja

Do 8 marca rabat 10%

.




ORGANIZATOR:

mtp_logo_spotkania.jpg
logotyp_wersja_pl.jpg

PARTNER GŁÓWNY:

psp_logo.jpg

PARTNERZY STRATEGICZNI:

logo_male.png

logo_auto_idea-01.jpg sortem.png
logo_tusoft.jpg planet_car_logo.jpg funeral_finance_male.jpg
PARTNERZY:
shop_doctor.jpg moma_logo.png marketing_funeralny.jpg
very_human.jpg logo_nagle_sami.jpg asset_2.png
logo.png plastmet_logo_czarne_cmyk1-01.png logo_mastaba_male.png
PATRONAT MEDIALNY:

winieta_omega.jpg

gazeta_memento.jpg

logo_funer.JPG








[ Wstecz ]
Chętnie odpowiemy na Twoje pytania.
Napisz do nas.
contact