Program

Szczegółowy program jest w przygotowaniu, stopniowo będziemy odsłaniać kolejnych prelegenów i ich tematy.

print.png

Co? Gdzie? Kiedy?

Termin: 9-10 listopada 2017 (czwartek-piątek)

Miejsce: MTP, Sala 0.AB, Pawilon 15, wejście A

Czas trwania:

Dzień 1: 12:00 – 18:00

Dzień 2: 10:00 – 15:00

O czym będziemy rozmawiać?

  • Świadomość – dokąd zmierza branża i czy trendy są dla każdego? Jak świadomie wdrażać innowacyjne produkty
  • Sprzedaż – jak widzą cię klienci i jak skutecznie trafić do nowego pokolenia nabywców usług funeralnych
  • Marketing – jak wykorzystać nowoczesne narzędzia marketingowe do promocji usług pogrzebowych
  • Przewaga – czy na pewno zrobiłeś już wszystko by wyprzedzić konkurencję
  • Wizerunek – jak prezentować siebie, swój produkt i usługi by wzbudzić zaufanie i zachęcić do zakupu
  • Skuteczność –  jak efektywnie wykorzystać targi funeralne do zwiększania rozpoznawalności swojej marki
  • Psychologia – o empatii względem klienta w żałobie i względem siebie

W przerwach między prelekcjami można będzie skorzystać z bezpłatnych porad ekspertów Zwieńczeniem spotkania będzie losowanie atrakcyjnych bonusów.

[ Wstecz ]