Prelegenci

_Dr Marek Borowiński

_Jo Jurga, NURN.design for death

_Martyna Ochojska, Mortis Design

_Dr Piotr Kiembłowski, Fundacja NAGLE SAMI

 

Sopniowo będziemy odsłaniać sylwetki kolejnych prelegenów.

 

Moderatorem Funeral Forum będzie

Dr Marek Borowiński

Shop Doctor – lekarz sklepów. Konsultant, doradca i szkoleniowiec wielu firm. Jest autorem licznych publikacji z tej dziedziny. Szczególnym uznaniem cieszą się audyty sklepów różnych branż, które przeprowadza poprawiając ich funkcjonowanie, sprzedaż
i komunikację marketingową. Dr Marek Borowiński rozumie i zna specyfikę punktu sprzedaży, parząc na niego oczami klientów.
Jest sędzią międzynarodowym w konkursach na najlepsze sklepy
w Polsce i za granicą. Specjalizuje się w psychofizjologii widzenia, czyli uświadamia właścicielom jak mózg klienta patrzy i odbiera ich sklep, firmę czy też produkt. Z olbrzymią pasją bada wszelkie zagadnienia związane z psychologią koloru i jego oddziaływaniem na konsumentów różnych w miejscach sprzedaży. Swoją wiedzą dzieli się podczas wielu kongresów marketingowych i sprzedażowych.
Dr Marek Borowiński jest gościem i komentatorem wielu programów telewizyjnych i radiowych. Pojawia się m.in. w: TVN24, DZIEŃ DOBRY TVN, POLSAT BIZNES NEWS, PYTANIU NA ŚNIADANIE TVP 2, RADIOWEJ TRÓJCE i wielu innych. Prowadzi też swój autorski program o sklepach i zwiększaniu sprzedaży „Shop Doctor” na kanale YouTube.

 

img_4618.jpg

Podczas Funeral Forum Dr Marek Borowiński będzie mówił o:

_ postrzeganiu zakładu pogrzebowego, produktów i usług funeralnych przez klienta w kontekście jego decyzji;

_ Visual Merchandisingu w branży funeralnej, czyli jak w prosty i łatwy sposób układać produkty, aby klient je zauważył;

_ psychologii efektywnej sprzedaży w biznesie pogrzebowym na styku świata realnego z wirtualnym;

_ zachowaniach nowego typu klienta i skutecznej komunikacji.

 

Inspirujący mówcy na Funeral Forum

Jo Jurga, NURN.design for death

Z wykształcenia projektantka, z pasji podróżniczka, a z zawodu innowatorka. Studiowała malarstwo w Singapurze i projektowanie
w Warszawie. Kobieta pistolet od lat praktykująca zen, dla której doba z zasady ma 48 godzin po za wyjątkami kiedy ma 72. Nomadka chętnie poruszająca w projektowaniu problemy społeczne i tematy tabu. Pasjonatka kultury dalekiego wschodu, sztuki ulicy, kuchni roślinnej oraz motoryzacji.

 

Podczas Funeral Forum Jo Jurga będzie mówiła o:

_ trendach w branży funeralnej, o tym jaka będzie ta branża
w przyszlości. Odpowie również na pytanie czy trendy są dla każdego?

jo-justynajaworska-5.jpg

Martyna Ochojska, Mortis Design

Projektantka produktu i graficzka. Założycielka zaangażowanego studia projektowego Mortis Design, oraz projektantka i założycielka marki designu funeralnego − NURN. Studiowała na wydziale Wzornictwa Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach oraz
w Warszawie. Doskonaliła się w Wielkiej Brytanii i we Włoszech. Wytrawna minimalistka. Ma słabość do sztuki nowoczesnej i Śląska skąd pochodzi. Dziewczyna cięta riposta, projektantka na 300% zawsze szukająca idealnego rozwiązania. Nie boi się wyzwań
i ryzyka, a perfekcja to jej drugie imię.

 

Podczas Funeral Forum Martyna Ochojska będzie mówiła o:

_ dizajnie w branży funeralnej, o budowaniu marki i kreowaniu jej wizerunku


ochojska_pion.jpg

Dr Piotr Kiembłowski, Fundacja NAGLE SAMI

Absolwent Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego, ukończył też szkolenie z systemowej terapii rodzin w Zakładzie Terapii Rodzin Collegium Medicum UJ. Psycholog, psychoterapeuta, trener biznesu, konsultant, coach i nauczyciel akademicki.

Posiada ponad 15-letnią praktykę w edukacji studentów
i pracowników wielu organizacji. Współpracuje z wiodącymi firmami szkoleniowymi w obszarach tematycznych związanych
z usprawnieniem procesów zarządzania, zarządzaniem zmianą, konfliktem, komunikacją i asertywnością, budowaniem zespołu, coachingiem. Posiada również doświadczenie w pracy asesora przy prowadzeniu badań w ramach metodologii centrów oceny i rozwoju oraz prowadzi treningi interpersonalne.

 

Podczas Funeral Forum dr Piotr Kiembłowski będzie mówił o:

_ oswajaniu żałoby, czyli o empatii względem klienta w żałobie oraz względem siebie


dsc_8647.jpg
[ Wstecz ]